مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-27بين الملل

پیام محرمانه رژیم صهیونیستی طرح بزرگ آن علیه کمیته تحقیقات سازمان ملل را لو داد


رژیم صهیونیستی در تلاش است به زودی طرحی دیپلماتیک را علیه کمیته بین المللی تحقیق که شورای حقوق بشر در پی حمله نظامی اخیر این رژیم به نوار غزه تشکیل داد، - رژیم صهیونیستی در تلاش است به زودی طرحی دیپلماتیک را علیه کمیته بین المللی تحقیق که شورای حقوق بشر در پی حمله نظامی اخیر این رژیم به نوار غزه تشکیل داد، کلید بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت عبری زبان واللا امروز (پنج شنبه) اعلام کرد که از طریق پیام محرمانه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از قصد این رژیم برای آغاز طرحی دیپلماتیک علیه کمیته بین المللی تحقیق مطلع شده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل این کمیته را در پی حمله نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه تشکیل داد، این کمیته اختیارات گسترده ای دارد که از جمله آنها تحقیق درباره موارد نقض حقوق بشر در کرانه باختری و نوار غزه و بررسی دلایل اصلی درگیری ها میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی است.

سایت واللا اعلام کرد: مقامات اسراییلی به شدت نگران هستند گزارشی که این کمیته ژوئن آتی ارائه خواهد کرد، شامل اشاره هایی به این مساله باشد که اسراییل یک دولت آپارتاید است.

این سایت عبری زبان افزود: چنین دسته بندی از سوی یک هیئت تحت حمایت سازمان ملل می تواند تاثیر بسیار بدی برای جایگاه و چهره اسراییل در میان گروه های لیبرال در آمریکا و دیگر کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام محرمانه رژیم صهیونیستی طرح بزرگ آن علیه کمیته تحقیقات سازمان ملل را لو داد

پیام محرمانه رژیم صهیونیستی طرح بزرگ آن علیه کمیته تحقیقات سازمان ملل را لو داد