مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-27سياسي

رسانه ها، زیبایی های اسلام، انقلاب و هویت اجتماعی را نشان دهند


امام جمعه بخش مرکزی یزد در مراسم تجلیل از بانوان فعال رسانه ای استان با اشاره به القاء ناامیدی و یاس از سوی دشمن، تاکید کرد: باید زیبایی های اسلام، - در آیین تجلیل از بانوان خبرنگار بسیج رسانه یزد مطرح شد؛ رسانه ها، زیبایی های اسلام، انقلاب و هویت اجتماعی را نشان دهند ایسنا/یزد امام جمعه بخش مرکزی یزد در مراسم تجلیل از بانوان فعال رسانه ای استان با اشاره به القاء ناامیدی و یاس از سوی دشمن، تاکید کرد: باید زیبایی های اسلام، انقلاب و هویت اجتماعی مان را به مردم ارائه دهیم.

آیت الله سید محمدکاظم مدرسی اظهار کرد: خبرنگاری و اطلاع رسانی در جامعه شیعی، سابقه طولانی دارد و آنچه امروز در اختیار داریم از صدر اسلام تاکنون، به برکت خبرنگاران و رسانه ای بودن جمعی از انسانها به صورت طرفدار یا بی طرف بوده که البته بخشی از آنها توسط حضرات معصومین(ع) انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: امروز هجمه های بسیاری علیه نظام اسلامی وجود دارد به ویژه فضای مجازی که مالک آن غربی ها هستند، به کمک این هجمه آمده است.

مدرسی خاطرنشان کرد: هدف غرب، از بین بردن قله های فرهنگی است که با منافع آنها مغایر است که یکی از آنها خانواده، دیگری ایثار، شهادت، ارزش های اسلامی و دیگر بخشهاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها، زیبایی های اسلام، انقلاب و هویت اجتماعی را نشان دهند

رسانه ها، زیبایی های اسلام، انقلاب و هویت اجتماعی را نشان دهند