مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-27سياسي

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام است/ افراد سابقه دار از لیست عفو حذف شدند


اگر بخواهیم خودمان را محک بزنیم، باید ببینیم مردم چقدر به ما اعتماد دارند.

چرا که اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت الاسلام والمسلمین رضا رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه درنشست شورای اداری شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: عملکردی که در بین نهادها، ادارات و سازمانها عنوان می شود باید خروجی آن به اعتماد سازی بین مردم در جامعه ختم شود، لذا اگر بخواهیم خودمان را محک بزنیم باید ببینیم مردم چقدر به ما اعتماد دارند، چرا که اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام است.

وی افزود: در سطح کشور یک اتحاد و وفاق و هماهنگی در میان سران قوا شکل گرفته و از سویی دیگر رییس جمهور محترم از فرزندان دستگاه قضا و رییس محترم مجلس هم یک فرد جهادی و انقلابی است.

امروز همه با هم هماهنگ هستند و هیچ جلسه ای از جلسات شورای عالی قضایی نیست که ریاست قوه از دولت و مجلس حمایت نکند، اما آنچه که باید دنبال کنیم و اگر به آن قسمت توجهی نشود کمرنگ شدن اعتماد سازی است.

معاون قضایی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: یکی از مسایلی که اعتماد را بالا می برد خدمت بدون منت است، لذا نباید با مردم برخورد ارباب و رعیت داشته باشیم ما خادم مردم هستیم و اگر این را قبول کردیم خدمت بدون منت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام است/ افراد سابقه دار از لیست عفو حذف شدند

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام است/ افراد سابقه دار از لیست عفو حذف شدند