مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-27اجتماعي

توزیع علوفه برای حیوانات منطقه حفاظت شده ملوسان


رییس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: به منظور تعلیف حیوانات منطقه حفاظت شده ملوسان طی چند نوبت علوفه خشک در ارتفاعات این منطقه حفاظت شده توزیع شد.

- عزیز قیاسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به اینکه طی سال جاری میزان ریزش های جوی در مقایسه با سال های گذشته از کاهش چشمگیری برخوردار بوده است لذا ادامه این روند بر روی پوشش گیاهی منطقه اثر نامطلوبی گذاشته است.

  وی چرای بی رویه دام توسط اهالی مستقر در منطقه را از دیگر عوامل فقر پوشش گیاهی در این منطقه حفاظت شده دانست و افزود: از سویی دامداران محلی با گسیل دامهای خود در فصل و ماه های نامناسب فروردین و اردیبهشت موجبات تضعیف و عدم رشد گیاهان مرتعی را فراهم آوردند که نتیجه آن از بین رفتن مراتع در ارتفاعات ملوسان بوده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند افزود: بر اساس نیاز و ضرورت محیط بانان اداره محیط زیست شهرستان برای حمایت و نگهداری از وحوش منطقه اقدام به حمل و توزیع علوفه در ارتفاعات منطقه کردند تا در سوز و سرما و همچنین بارش برف در ارتفاعات، بتوانند تا رسیدن به فصل مناسب تغذیه شوند.

وی در خصوص ادامه تامین علوفه وحوش منطقه افزود:  توزیع علوفه برای وحوش منطقه در روزهای آینده و با توجه به بارش های زمستانی ادامه خواهد یافت که امیدواریم با عبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع علوفه برای حیوانات منطقه حفاظت شده ملوسان

توزیع علوفه برای حیوانات منطقه حفاظت شده ملوسان