مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-27اجتماعي

فرماندار ورامین: حل مشکل ترافیک قلعه نو را نباید به منافع چندنفر گره زد


مشکل ترافیک قلعه نو ، معضلی 15 ساله است که اگر همان زمان برای آن چاره ای اندیشیده می شد ، امروز شاهد نبودیم که سرنوشت یک میلیون نفر جمعیت جنوب شرق تهران به منافع چند نفر و چندین کسبه گره زده شود.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: مشکل ترافیک قلعه نو ، معضلی 15 ساله است که اگر همان زمان برای آن چاره ای اندیشیده می شد ، امروز شاهد نبودیم که سرنوشت یک میلیون نفر جمعیت جنوب شرق تهران به منافع چند نفر و چندین کسبه گره زده شود.

مجید درویشی امروز پنجشنبه 7 بهمن ماه در جلسه بررسی مشکلات ترافیکی چندین ساله محور ری ، قرچک و ورامین افزود: این که چرا مشکل ترافیک قلعه نو در سال های گذشته رفع نشده دردی از مردم دوا نمی کند ولی اگر امروز این مشکل برطرف نگردد، قطعا در آینده ای نزدیک به بحرانی جدی تبدیل می شود.

وی اظهار کرد: اهمیت ترافیک این منطقه باعث شده تا جلساتی در معاونت امنیتی استانداری تهران تشکیل شود که این نشان از عزم مسوولان برای رفع این مشکل دارد.

وی بیان کرد: ایجاد دسترسی موقت ، چاره رفع مشکل ترافیک قلعه نو نیست و با وضعیت اعتباری موجود ، تا 10 سال آینده نیز نمی توان مشکل را به طور جدی و کامل حل کرد، بلکه لازم است تا در کوتاه مدت با مطالعه دقیق مشکل، نسبت به رفع آن اقدام کرد و در بلند مدت نیز با همکاری تمامی مسئولان و نمایندگان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ورامین: حل مشکل ترافیک قلعه نو را نباید به منافع چندنفر گره زد

فرماندار ورامین: حل مشکل ترافیک قلعه نو را نباید به منافع چندنفر گره زد