مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-27پزشكي

تشکیل 4 پرونده قضایی در شهرستان آبیک برای آرایشگران زنانه و آتلیه


معاون دادستان عمومی و انقلاب آبیک از تشکیل چهار پرونده قضایی از آرایشگاه های زنانه و آتلیه عکس در شهرستان آبیک به دلیل انتشار تصاویر بدون پوشش مشتریان خود در فضای مجازی خبر داد.

- خبرنگار مهر ، عابد داداشی در جلسه توجیهی- آموزشی آرایشگران زنانه شهرستان آبیک که در سالن جهاد کشاورزی برگزار شد، با تاکید بر آگاهی از قوانین برای جلوگیری از مواجه نشدن با چالش و مشکل در حیطه آرایشگری از سوی بانوان آرایشگر اظهار کرد: متأسفانه مواردی در شهرستان آبیک مبنی بر فروش قرص های لاغری و چاقی مشاهده و توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارش شده که باید گفت فروش این قرص ها ممنوع است و تهدید علیه سلامت مشتریان محسوب می شود.

وی بر پرهیز آرایشگران خانم از تصاویر بدون حجاب مشتریان در فضای مجازی تاکید کرد و افزود: سه مورد پرونده در این زمینه در دستگاه قضایی تشکیل شده که شاکی خصوصی داشته و یک مورد هم شکایت در این زمینه از آتلیه عکاسی رخ داده بود که پرونده قضایی تشکیل شده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: پخش تصاویر افراد از سوی آرایشگران در فضای مجازی هم خطر حیثیتی و مشکلات خانوادگی و.

برای بانوان به همراه دارد و هم احتمال خطر جانی برای آرایشگران خواهد داشت که می طلبد آرایشگران، دقت لازم را داشته باشند و به راحتی و سادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 4 پرونده قضایی در شهرستان آبیک برای آرایشگران زنانه و آتلیه

تشکیل 4 پرونده قضایی در شهرستان آبیک برای آرایشگران زنانه و آتلیه