مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-27اجتماعي

کدام محورهای استان تهران برفی است/توصیه های راهداری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: محورهای فیروزکوه، دماوند، هراز، گردنه مبارک آباد، بشم، امامزاده هاشم(ع)، گدوک، - ضمن تشریح وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: بارش برف در محورهای کوهستانی استان تهران از بامداد پنجشنبه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بر این اساس در حال حاضر محورهای فیروزکوه، دماوند، هراز، گردنه مبارک آباد، بشم، امامزاده هاشم (ع)، گدوک، آبسرد، شمیرانات و نعلبندان برفی است و در دیگر محورهای مواصلاتی استان تهران نیز شاهد بارش باران هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: علیرغم این بارش ها اما با تلاش عوامل راهداری استان تهران، در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی باز است.

وی افزود: 500 نفر از عوامل راهداری در 12 اداره راهداری در شهرستان های استان و 28 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تهران در حال آماده باش هستند و 240 ماشین راهداری در طول محورهای مواصلاتی در حال خدمات رسانی به هموطنان است.

نوروزی سامانه 141 سازمان راهداری و سامانه 77909080 اداره کل راهداری استان تهران را آماده پاسخگویی 24 ساعته به هموطنان برای وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی استان تهران دانست و گفت: عزیزان قبل از ورود به محورهای مواصلاتی از وضعیت محورها با خبر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام محورهای استان تهران برفی است/توصیه های راهداری

کدام محورهای استان تهران برفی است/توصیه های راهداری