مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-27سياسي

حمایت قاطع از استاندار کرمانشاه/ دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات قابل قبول نیست


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه طی بیانه ای از استاندار کرمانشاه خواستند از دخالت های بی حد برخی نمایندگان استان در انتصابات مدیران دولتی جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه طی نامه ای خطاب به استاندار کرمانشاه ضمن انتقاد از دخالت نمایندگان در انتصاب مسئولان دولتی در استان، خواستار انتصاب مدیران و مسؤولانی انقلابی، مردمی، توانمند و متعهد شدند.

در متن این بیانیه، آمده است: جناب آقای امیری مقدم استاندار محترم کرمانشاه با سلام و احترام و با آرزوی سلامتی و توفیق برای جنابعالی، پیش از هرچیز وظیفه خود می دانیم از زحمات شما در مدت کوتاه استانداری، از حضور میدانی جهت رفع مشکلات و ارتباطات مردمی که نشان دهنده تغییر در استان است کمال تشکر را داشته باشیم.

قطعا ادامه این اقدامات و تکمیل آن می تواند موجب افزایش امید اجتماعی در استان گردد و آنچه بیش از هرچیز مکمل این اقدامات است انتصاب مدیران و مسؤولانی انقلابی، مردمی، توانمند و متعهد همانند حضرتعالی می باشد.

یکی از اشکالات مهم که از سالیان گذشته در استان باب شده دخالت های بی حد برخی نمایندگان محترم استان در انتصابات است که متأسفانه در دوره کنونی نیز شاهد آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع از استاندار کرمانشاه/ دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات قابل قبول نیست

حمایت قاطع از استاندار کرمانشاه/ دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات قابل قبول نیست