مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-27اجتماعي

تعدادی از روستاهای سیستان و بلوچستان مدرسه ندارند


سرپرست معاونت فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد بنابراین مسوولان این استان باید اعتبارات را تا پایان سال مالی جذب کنند.

- تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان/ تعدادی از روستاهای سیستان و بلوچستان فاقد مدرسه هستند ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت فنی و نظارت نوسازی مدارس کشور گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد بنابراین مسوولان این استان باید اعتبارات را تا پایان سال مالی جذب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- داریوش ور ناصری در آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان افزود: تعدادی از روستاهای سیستان و بلوچستان فاقد مدرسه هستند، که اهتمام مسولان را می طلبد تا برای دانش آموزان این نقاط مدرسه احداث کنند.

وی اظهار کرد: اعتبارات قابل توجی در سال 1400 در بحث نوسازی و تجهیز مدارس به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت به طوریکه این استان رتبه نخست تخصیص اعتبار را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: مسوولان باید بدانند که دوران طلایی تخصیص اعتبار به سیستان و بلوچستان شاید دیگر تکرار نشود لذا باید در جذب اعتبارات توجه خاصی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی از روستاهای سیستان و بلوچستان مدرسه ندارند

تعدادی از روستاهای سیستان و بلوچستان مدرسه ندارند