مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-27اقتصادي

ثبت روزانه 150 هزار تردد در کسایی/ افزایش 17 درصدی تردد در آزاد راه شهید کسایی


فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر روزانه 150 هزار تردد اعم از سواری، سبک، سنگین، شخصی و عمومی در آزاد راه کسایی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آزاد راه شهید کسایی یا کنارگذر جنوبی تبریز یک آزادراه به طول 19 کیلومتر در جنوب شهر تبریز است که در امتداد مرز جنوبی این شهر، جنوب شرقی تبریز را به جنوب غربی آن متصل می کند.

این آزادراه، در واقع بخشی از آزادراه تهران–تبریز را تشکیل می دهد که در ادامه به کنارگذر غربی تبریز (آزادراه شهید باکری) منتهی شده و در نهایت به بازرگان و از آنجا نیز به اروپا متصل می شود.

این آزاد راه که زمانی با کارکرد جاده ای برون شهری برای تبریز محسوب می شد امروزه با گسترش شهر تبریز و ایجاد رمپ های غیرمجاز متعدد برای آن در واقعه به جاده ای درون شهری تبدیل شده در حالی که عنوان جاده  برون شهری خود را نیز یدک می کشد این یعنی افزایش تردد بیشتر از توان این معبر و با توجه به موارد یاد شده، اکنون بزرگراه شهید کسایی رسیدگی و توجه ویژه ای را می طلبد.

فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: در حال حاضر روزانه 150 هزار تردد اعم از سواری، سبک، سنگین، شخصی و عمومی در آزاد راه کسایی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت روزانه 150 هزار تردد در کسایی/ افزایش 17 درصدی تردد در آزاد راه شهید کسایی

ثبت روزانه 150 هزار تردد در کسایی/ افزایش 17 درصدی تردد در آزاد راه شهید کسایی