مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-27سياسي

اختصاص سهمیه تبریز به شهرهای جدید جای نگرانی دارد!


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با ثبت نام طرح جهش مسکن دولت در ماه های گذشته، متأسفانه سهمیه تبریز دوباره به سمت شهرهای جدید اطراف سوق پیدا کرد که نگرانی هایی ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم، درباره علت اصلی برگزاری سومین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان ها اظهار کرد: علت اصلی پیشنهاد برگزاری سومین نشست در تبریز تقارن یکی از سیاست های مهم دولت در حوزه مسکن تحت عنوان قانون جهش تولید مسکن است که در جلسات مختلف شورا مطرح شده است.

وی افزود: از چنین سیاست های کلان ملی می توان به عنوان یک ظرفیت برای رفع مسایل و مشکلات شهری بهره مند شد با اینکه در مسکن مهر هم می توانست این موضوع مطرح شده و از بروز حاشیه نشینی جدید پیشگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: مسکن مهر با این نیت که با تولید مسکن به کمبود آن در دهک های پایین  جامعه پاسخ دهد و در بخشی دیگر در خصوص بدمسکنی نیز حرکتی صورت گیرد، طراحی و اجرا شد اما در اکثر استان ها که شهرهای جدید داشتند تولید مسکن مکان یابی شد و به لحاظ کمبود و کیفیت مسکن سهمیه شهر تبریز به شهر جدید سهند اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سهمیه تبریز به شهرهای جدید جای نگرانی دارد!

اختصاص سهمیه تبریز به شهرهای جدید جای نگرانی دارد!