مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-27بين الملل

هشدار جدید وزیر خارجه یمن به حکام ابوظبی و ریاض


وزیر خارجه یمن ضمن تاکید بر اینکه صنعاء حق دفاع از یمن و یمنی ها را برای خود محفوظ می داند، به حکام ابوظبی و ریاض هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، هشام شرف وزیر خارجه یمن به اظهارات مطبوعاتی اخیر نماینده امارات در سازمان ملل متحد و اشاره وی به نیاز کشورش به حمایت آمریکا برای رهگیری موشک های پدافندی صنعاء واکنش نشان داد و آن را نمایشی و شبیه به فریادهای ساختگی فرد متخلف و گناهکار در برابر جهانیان توصیف کرد.

وی در گفت وگو با خبرگزاری رسمی یمن سبأ گفت: اظهارات نماینده امارات در مصاحبه با شبکه آمریکایی سی ان ان ، تلاشی برای جلوگیری از هرگونه تحقیقات بین المللی در خصوص مسئولیت هواپیماهای جنگی امارات متحده عربی در کشتن و زخمی کردن بیش از 300 نفر در نتیجه هدف قرار دادن یک زندان موقت در استان صعده است .

جمعه شب پیش بود که جنگنده های اماراتی با حمله به زندانی در استان صعده موجب  کشته و زخمی شدن بیش از 300 نفر از زندانیان و کادر زندان شدند.

طه المتوکل وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن سه شنبه پیش، آمار رسمی و نهایی حمله ائتلاف سعودی-اماراتی به زندانی موقت در صعده (شمال یمن) با پایان عملیات نجات و بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار را اعلام کرد و گفت: در این حمله 91 نفر کشته شده اند و 236 نفر دیگر نیز زخمی و به بیمارستان منتقل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدید وزیر خارجه یمن به حکام ابوظبی و ریاض

هشدار جدید وزیر خارجه یمن به حکام ابوظبی و ریاض