مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-27فرهنگي

برگزاری نمایشگاه «دری در صدف» با محوریت حضرت فاطمه زهرا (س)


اکرم السادات شرق آزادی سرپرست کارگاه خوشنویسی «دری در صدف» توضیحاتی درباره برگزاری کارگاه یک روزه خوشنویسی و نمایشگاه از این آثار ارائه کرد.

- خبرنگار مهر ، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور جمعی از بانوان هنرمند، کارگاه و نمایشگاه آثار خوشنویسی با عنوان دری در صدف در گالری شفق فرهنگسرای خانواده برگزار شد.

در این کارگاه و نمایشگاه بانوان خوشنویس برتر و عضو انجمن خوشنویسان ایران از جمله شمس آفاق حسینیان، مرسده گونه، مرضیه شجاعی، فائزه بهبودی و سپیده مبرهن به سرپرستی اکرم السادات شرق آزادی حضور داشتند و آثارشان را بعد از کارگاه به نمایش گذاشتند.

همچنین در آثار این نمایشگاه، آثاری با تکنیک های نستعلیق، شکسته نستعلیق، سفیر و کوفی خلق شد که همگی القاب، صفات و تسبیحات حضرت فاطمه زهرا (س) را به رشته تحریر درآوردند.

اکرم السادات شرق آزادی سرپرست کارگاه خوشنویسی دری در صدف با بیان اینکه نمایشگاه آثار خوشنویسی تا یک هفته در گالری شفق برپاست، به خبرنگار مهر گفت: در روز اول این نمایشگاه گروهی، کارگاهی با شرکت بانوان خوشنویس از شاخه های نستعلیق، شکسته نستعلیق، کوفی، سفیر برگزار شد که بازتاب قابل توجهی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه «دری در صدف» با محوریت حضرت فاطمه زهرا (س)

برگزاری نمایشگاه «دری در صدف» با محوریت حضرت فاطمه زهرا (س)