مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-27اقتصادي

مدیریت برق در فارس الگوست/تابستان سختی در پیش داریم


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر تاکید کرد که مدیریت برق در صنایع سیمان و دیگر واحدهای صنعتی فارس، برای کشور یک الگوی مناسب محسوب می شود.

- یدالله حقیقی پنجشنبه 7 بهمن در جلسه مدیریت مصرف که با حضور شماری از مدیران صنایع فارس برگزار شد، با اشاره به مدیریت بار شبکه انتقال و توزیع برق در این استان و جنوب کشور و همچنین عبور از نقطه اوج مصرف در تابستانی که گذشت، افزود: مدیریت مصرف بار در صنایع سیمان و سایر واحد های صنعتی استان فارس و منطقه جنوب الگویی برای همه کشور است.

حقیقی افزود: در عین حال مدیریت مصرف در صنایع فولاد و سیمان استان فارس و صنایع مادر و پایه به گونه ای رقم خورد که خدشه و خلل عمده ای در تولید این محصولات ایجاد نکرد و ما را از نقطه اوج مصرف تابستانی هم عبور داد.

وی با بیان اینکه در تابستانی که گذشت مثل همیشه شاهد همکاری و تعامل و هم افزایی صنایع با مجموعه دولت و حاکمیت بودیم، افزود: صنایع استان فارس و جنوب کشور در تعاملی سازنده به میدان آمدند و از واگرایی شبکه برق جلوگیری شد، اگر این تعامل و هم افزایی نبود و ما به شرایط حاد می رسیدیم زمان زیادی لازم بود تا شبکه به حالت عادی برگردد، اما شاهد بودیم که صنایع فولاد، آلومینیم و سیمان و سایر صنایع در استان فارس و بوشهر در یک حرکت سازنده و با هم افزایی برخی واحدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت برق در فارس الگوست/تابستان سختی در پیش داریم

مدیریت برق در فارس الگوست/تابستان سختی در پیش داریم