مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-27اقتصادي

سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی بنیاد برکت در گلستان


تفاهم نامه همکاری سه جانبه بنیاد برکت، استانداری گلستان و اداره کل شیلات استان با حضور مدیرعامل بنیاد برکت در استانداری گلستان با سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی بنیاد برکت به امضاء رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، تفاهم نامه همکاری سه جانبه بنیاد برکت، استانداری گلستان و اداره کل شیلات استان با حضور مدیرعامل بنیاد برکت در استانداری گلستان به امضاء رسید.

در این تفاهم نامه، بنیاد برکت سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی را با اشتغالزایی 15 هزار نفری طی سه سال را در دستور کار دارد و در صورت موافقت استانداری گلستان این تفاهم نامه تمدید خواهد شد.

هدف از اجرای این تفاهم نامه توسعه صنعت آبزی پروری و افزایش اشتغالزایی در شهرهای ساحلی به ویژه گمیشان است.

مدیرعامل بنیاد برکت در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت شیلات، سواحل، آبزی پروری و استفاده درست از دریا یکی از ظرفیت های مغفول مانده در کشور است.

محمد ترکمانه ادامه داد: در حال حاضر 176 هزار طرح اشتغالزایی در سطح کشور را در دستور کار داریم و در به صورت فعال در 31 استان کشور و 12 هزار روستا حضور داریم.

وی با اشاره به سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی براساس این تفاهم نامه در گلستان، افزود: توجه به اشتغالزایی از طریق توسعه تولیدات دریایی یکی از اهدافی است که بنیاد برکت به صورت ویژه آن را پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی بنیاد برکت در گلستان

سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی بنیاد برکت در گلستان