مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-27اقتصادي

پلاک گذاری 95 درصد ماشین آلات کشاورزی استان همدان


رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی همدان از پلاک گذاری 95 درصد ماشین آلات کشاورزی استان همدان خبر داد.

- به گزارش، مهدی جهانگیری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 95 درصد ماشین آلات کشاورزی استان همدان شامل سی هزار و 300 تراکتور و یک هزار و 530 کمباین پلاک گذاری شده است، عنوان کرد: از ابتدای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تاکنون 25 هزار و 141 فقره پلاک کشاورزی در مراکز تعویض پلاک استان به ماشین های کشاورزی تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد 21 هزار و 235 فقره پلاک برای ماشین های نو پلاک بوده و تعداد سه هزار و 906 فقره پلاک جهت تعویض پلاک ماشین های تغییر مالکیت داده شده، اختصاص داده شد.

رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی همدان با بیان اینکه تراکتور و کمباین های خریداری شده از کارخانه از سال 1388 به صورت پلاک دار تحویل متقاضی شده اند، اضافه کرد: دلیل عدم پلاک گذاری مابقی ماشین ها که در حدود 5 درصد است نیز نقص مدارک هویتی، استهلاک ماشین، عدم تمایل کشاورز و مواردی از این قبیل بوده است.

جهانگیری در تشریح آمار شماره گذاری ماشین های کشاورزی نیز عنوان کرد: از مجموع 21 هزار و 235 مورد در سطح استان همدان بیشترین میزان شماره گذاری مربوط به شهرستان های کبودراهنگ، بهار، همدان، رزن و درگزین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک گذاری 95 درصد ماشین آلات کشاورزی استان همدان

پلاک گذاری 95 درصد ماشین آلات کشاورزی استان همدان