مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-27اقتصادي

4 بازارچه دائمی عرضه مستقیم میوه در شهر همدان راه اندازی می شود


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از راه اندازی 4 بازارچه دائمی عرضه مستقیم میوه در شهر همدان خبر داد.

- یزدان آزرمی در گفتگو با با بیان اینکه تأمین و تهیه میوه شب عید انجام شده است، عنوان کرد: متولی این امر، سازمان جهادکشاورزی و تعاون روستایی همدان است.

وی با اشاره به اینکه حسب دستور وزیر کشور و تأکیدات استاندار همدان، بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به صورت دائمی در شهرستان همدان دایر خواهد شد، تصریح کرد: در این زمینه جلسات هماهنگی انجام شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان همدان خاطرنشان کرد: اقلامی که در این بازارچه ها به فروش خواهند رسید، در قدم اول 8 قلم سیب زمینی، پیاز، گوجه و غیره را شامل خواهد شد که عمدتاً تولید استان همدان هستند و در حال حاضر نیز تأمین شده اند.

آزرمی با تصریح بر اینکه مسئولیت تأمین این محصولات با سازمان جهادکشاورزی و تعاون روستایی همدان است، اظهار کرد: احداث و در اختیار گذاشتن فضای مربوطه نیز بر عهده شهرداری همدان است.

فرصت یک هفته ای به شهرداری همدان وی یادآور شد: معاون اقتصادی استانداری همدان در این زمینه فرصت یک هفته ای داده اند که شهرداری با استفاده از سازه های سبک این بازارچه های دائمی را احداث و اقلام مربوطه نیز باید در اختیار شهرداری قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 بازارچه دائمی عرضه مستقیم میوه در شهر همدان راه اندازی می شود

4 بازارچه دائمی عرضه مستقیم میوه در شهر همدان راه اندازی می شود