مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-27اقتصادي

دپوی 560 هزار تن کالا در بنادر/کیوی مازندران برگشت نخورد


ناظر گمرکات مازندران موجود کالاهای دپو شده در بنادر استان را 560 هزار تن ذکر کرد وگفت: ترخیص این کالاها در مدت معین انجام می شود.

- نوشهر- ناظر گمرکات مازندران کالاهای موجود دپو شده در بنادر استان را 560 هزار تن ذکر کرد وگفت: ترخیص این کالاها در مدت معین انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی یوسفی منش صبح پنجشنبه به مناسبت روز جهانی گمرک در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه روز جهانی گمرک فرصتی برای ارزیابی عملکرد کشورها، موفقیت ها و ناکامی ها برای مشارکت و تسهیل تجارت است، افزود: یکی از اقدام های اجتناب ناپذیر موجود، عمل، اقدام، زبان واحد و قابل فهم برای همه کشورها است.

وی با عنوان اینکه گمرک با سازمان های مختلفی سروکار دارد، نیازمند همکاری و تعامل بیشتر برای جلب رضایت اربان رجوع و خدمت گیرندگان است، افزود: پنج گمرک در استان وجود دارد که قدیمی ترین آن در سال 1318 در نوشهر ایجاد و راه اندازی شده است.

یوسفی منش ارائه خدمات در خارج از وقت اداری در انبارهای صاحبان کالا را از جمله اقدامات ذکر کرد و ظرفیت بنادر استان را 12 میلیون تن برشمرد و گفت: توسعه ظرفیت ها در گرو صادرات است و نیازمند همکاری تمامی دست اندرکاران است.

وی میزان واردات را بیش از دو میلیون تن ذکر کرد و گفت: 22 قلم کالای وارداتی از جمله گندم، جو، جو دامی، ذرت دامی، روغن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی 560 هزار تن کالا در بنادر/کیوی مازندران برگشت نخورد

دپوی 560 هزار تن کالا در بنادر/کیوی مازندران برگشت نخورد