مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-27اجتماعي

زالو را وارد رسته مشاغل خانگی کنید/ وام ها برای پرورش زالو ناچیز است


سیاه کمر روستایی از توابع بخش مرکزی همدان و به فاصله 25 کیلومتری شهر همدان قرار دارد، هنگام سفر به این تور هیچ گونه اطلاعاتی از سیاه کمر نداشتم، - ایسنا/همدان سیاه کمر روستایی از توابع بخش مرکزی همدان و به فاصله 25 کیلومتری شهر همدان قرار دارد، هنگام سفر به این تور هیچ گونه اطلاعاتی از سیاه کمر نداشتم، در میان جاده رنگ برف و کوه به زیبایی جاده اضافه کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ قبل از ورود به روستای سیاه کمر، تابلویی بزرگ از دور با عنوان مرکز پرورش زالو هیرودین نمایان شد.

راهی خاکی را طی کردیم تا به جلوی درب ورودی این مرکز رسیدیم سگی زخمی و بدون گوش در آنجا پرسه می زد که گویا گرگ ها به آن حمله کرده بودند.

وارد ساختمان این مرکز شدم، هنگام ورود دمپایی های مخصوص را به پا کردیم و به سمت سالن داخلی راهنمایی شدم، در ورودی این سالن ابتدا با دمای بسیار سردی مواجه شدم که وانها و ظرف های خالی در آنجا قرار داشت که گویا این ظروف و وان ها برای افزایش ظرفیت کار آماده بودند.

در سالن بعدی وارد که دمای آنها با دمای سالن قبلی متفاوت و گرم تر بود،تعداد زیادی زالوی لارو و ریز در داخل ظرف های مخصوص خودنمایی می کرد، در سالن بعدی زالوهای مولدی نگهداری می شدند که سایز بسیار بزرگی داشتند، و به کار تخم گذاری مشغول بودند که به گفته متصدی این مرکز آنها حداق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالو را وارد رسته مشاغل خانگی کنید/ وام ها برای پرورش زالو ناچیز است

زالو را وارد رسته مشاغل خانگی کنید/ وام ها برای پرورش زالو ناچیز است