مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-27ورزشي

60 درصد پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی به فوتبال استان ها می رسد


رییس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به دیدار خود با عزیزی خادم رییس فدراسیون، گفت: او عنوان کرد 60 درصد از پاداش صعود به جام جهانی قطر و آن پول هایی که بلوکه شده در فیفا دارند را حتما به هیات های استانی اختصاص خواهند داد و این نوید بزرگی است.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به دیدار خود با عزیزی خادم رییس فدراسیون، گفت: او عنوان کرد 60 درصد از پاداش صعود به جام جهانی قطر و آن پول هایی که بلوکه شده در فیفا دارند را حتما به هیات های استانی اختصاص خواهند داد و این نوید بزرگی است.

عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان در حاشیه بازید از هیات فوتبال شهرستان هویزه و سوسنگرد، اظهارکرد: ما به حضور مدیر کل جدید ورزش و جوانان خوزستان بسیار خوشبین هستیم چون او خروجی ورزش استان بوده و آشنایی کامل با مشکلات ورزش استان را دارد و مطمئنا ورزش استان در آینده با حضور و تدبیر مدیریتی او متحول خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امیدوارم دولت با اختصاص دادن اعتبارات مالی قابل توجه به ورزش و علی الخصوص نگاه محبت آمیز به فوتبال باعث شود که در آینده شاهد شکوفایی سخت افزاری فوتبال در سراسر کشور باشیم.

رییس هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: در دیداری که اخیرا با آقای عزیزی خادم در اهواز داشتیم، او عنوان کرد 60 درصد از پاداش صعود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی به فوتبال استان ها می رسد

60 درصد پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی به فوتبال استان ها می رسد