مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:072022-01-27سياسي

مداح های هنجارشکن بیشتر به چشم می آیند


برنامه جهان آرا با موضوع «هیأت های مذهبی، از وضع فعلی تا وضع مطلوب» با حضور سید مهدی حسینی مداح اهل بیت(ع) که امسال هم در محضر رهبر انقلاب اجرای برنامه داشت و جواد حیدری نایب رییس کانون مداحان و رییس کمیته صیانت این قشر از شبکه افق پخش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید مهدی حسینی در این برنامه گفت: طی 20 سال گذشته تعداد هیأت های مذهبی بیشتر شده، اما خروجی آن متناسب با این افزایش نبوده و گناه و فساد در جامعه کاهش نیافته است.

واقعیت این است که خروجی، متناسب با افزایش هیأت ها نیست.

وی افزود: محبت حقیقی در هیأت و در بین جوانان ایجاد نمی شود و دلیل آن هم این است که گرداننده هیأت، آموزش های ابتدایی و لازم را سپری نکرده و این مسئله باید آسیب شناسی شود.

حسینی در خصوص افسانه پردازی برای افزایش عزاداران هیأت اظهار کرد: در برخی از هیأت ها دیده می شود که مداح، هیجان کاذب به مراسم می دهد، درباره اهل بیت(ع) افسانه پردازی و مجلس را نورپردازی و… می کنند، تا مخاطب جذب کنند اما این جذب به چه قیمتی است؟ محبت اهل بیت(ع) نیاز به این زرق و برق ها ندارد.

مداحانی که خشن می خوانند و اسمش را اگزوزی خوانی می گذارند در ادامه برنامه جواد حیدری شاعر آیینی در رابطه با سبک های تازه ای که به هیأت ها راه پیدا کرده است، گفت: برخی از مداحان سبک هایی را ابداع کردند و اسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداح های هنجارشکن بیشتر به چشم می آیند

مداح های هنجارشکن بیشتر به چشم می آیند