مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 08:572022-01-27سياسي

تخریب المان لنج در بلوار ساحلی بندرعباس


سرپرست شهرداری منطقه سه از تخریب المان لنج واقع در بلوار غدیر (پشت فرمانداری بندرعباس ) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس بهمن زاده سرپرست شهرداری منطقه سه با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از خدمات عمومی شهرداری توسط عد ه ای از افراد تخریب شده و یا به سرقت می رود، تصریح کرد: برخی به دلایل مختلف دست به تخریب این المان ها زده و علاوه بر هدر دادن سرمایه های شهر و شهروندان چهره شهر را نازیبا می کند.

وی تصریح کرد: پدیده وندالیسم و تخریب اموال عمومی همواره چالش بیشتر شهرهای کشور می باشد، لذاهر شهروند در هر منطقه ای که زندگی می کند باید احساس تعلق خاطر به وسایل عمومی شهرش داشته باشد و این امر باعث جلوگیری از تخریب اموال عمومی می شود.

سرپرست شهرداری منطقه سه  خاطرنشان کرد: بهتر است هر شهروند این مسئله را وظیفه و دغدغه خود بداند که اگر شاهد صحنه تخریب اموال عمومی شهر بود، نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشد.

بهمن زاده اذعان کرد: المان های شهری از جمله سرمایه های موجود در هر شهر می باشد که عموما توسط شهرداری ها ایجاد و با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی زندگی شهرنشینی و زیبایی بصری و جلوه شهری در اختیار شهروندان قرار می گیرد، اما در این میان عده ای با تخریب و شکستن اموال عمومی چهره نامناسبی را در شهر ایجاد می کنند و امتیازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب المان لنج در بلوار ساحلی بندرعباس

تخریب المان لنج در بلوار ساحلی بندرعباس