مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-27اجتماعي

430 مدرسه کرمانشاه مجری طرح نماد شدند


به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، امسال430 مدرسه استان برای مقابله با آسیب های اجتماعی مجری طرح نماد شده اند.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، امسال430 مدرسه استان برای مقابله با آسیب های اجتماعی مجری طرح"نماد" شده اند.

علی صیدمحمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح نماد در 430 مدرسه استان در سال تحصیلی جاری، اظهار کرد: امسال این طرح برای 62 هزار نفر از دانش آموزان استان اجرایی خواهد شد.

صیدمحمدی با اشاره به اجرای طرح نماد در مدارس مناطق حاشیه ای و کم برخوردار، گفت: امیدواریم در سنوات آینده بتوانیم این طرح را در سطح تمامی مدارس استان اجرا کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه طرح نماد در حقیقت طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان است، گفت: در طرح نماد تلاش می شود تا میزان بروز اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی از طریق مدارس کاهش پیدا کند.

صیدمحمدی با بیان اینکه در طرح نماد معلمین، دانش آموزان و والدین آنها با شرکت در دوره های آموزشی در برابر آسیب های اجتماعی توانمند شده و دانش آموزان مورد ارزیابی قرار می گیرند، گفت: شیوه اجرای طرح به این شکل است که دانش آموز، والدین و معلم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

430 مدرسه کرمانشاه مجری طرح نماد شدند

430 مدرسه کرمانشاه مجری طرح نماد شدند