مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 08:372022-01-27سياسي

خاطره جالب فرماندار مراوه تپه از مشارکت مردم برای احداث جاده


فرماندار مراوه تپه با اشاره به افزایش روحیه مشارکت و تعاون پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطره ای جالب از مشارکت مردم مراوه تپه در ساخت جاده را روایت کرد.

- ایسنا/گلستان فرماندار مراوه تپه با اشاره به افزایش روحیه مشارکت و تعاون پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطره ای جالب از مشارکت مردم مراوه تپه در ساخت جاده را روایت کرد.

لقمان قربانی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه محرومیت زدایی به شهرستان های دورافتاده و مرزی توجه کرده که شهرستان مرزی مراوه تپه نیز از این نگاه بی بهره نبوده است.

وی با بیان اینکه امروز باید قدردان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم، افزود: شاید کسی تصور نمی کرد که مراوه تپه از نعمت گاز بهره مند شود و یا بیمارستان در این شهرستان ساخته شود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی شهرستان مرزی مراوه تپه نیز از این نعمت ها بی نصیب نمانده است.

فرماندار مراوه تپه با بیان اینکه در شهرستان مراوه تپه سنت حسنه تعاون و مشارکت بین مردم رواج دارد، بیان کرد: یکی از نمونه های مشارکت مردم مراوه تپه در حوزه راه بود و جاده ای که آرزوی 40 ساله مردم بود با مشارکت آنها تکمیل و به بهره برداری رسید، مردم این شهرستان در اقدامی ارزشمند در حد توان خود برای تکمیل این جاده گام برداشتند طوری که در روند اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره جالب فرماندار مراوه تپه از مشارکت مردم برای احداث جاده

خاطره جالب فرماندار مراوه تپه از مشارکت مردم برای احداث جاده