مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 08:372022-01-27سياسي

تاکید آیت الله محامی بر فراهم شدن زمینه حضور روحانیون و مبلغان دینی در مدارس


نماینده ولی فقیه در استان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش و اعضای کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در نشستی به بررسی برنامه ها، - ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در استان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش و اعضای کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در نشستی به بررسی برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته و پیش بینی شده این کمیته پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در استان در این نشست اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان در قالب 7 کمیته، اقدامات ارزنده ای در حال انجام است که در این بین دو کمیته آموزش و پرورش و حوزه های علمیه همکاری های تنگاتنگی دارند.

وی افزود: تحقق اهداف سند تحول بنیادین یک اصل مهم است؛ در این راستا تربیت تمام ساحتی و تمام عیار دانش آموزان بسیار مورد تاکید و مهم بوده و کمیته همکاری ها می تواند به خوبی نقش آفرینی کند و تسهیل کننده جریان دستیابی به اهداف مورد نظر باشد.

آیت الله محامی بر فراهم شدن زمینه حضور روحانیون و مبلغان دینی در مدارس در یک فرآیند هماهنگ و دوطرفه بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش تاکید نمود و خاطر نشان کرد: با توجه به تقاضای عمومی خانواده ها و دانش آموزان، موضوع توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی در دستور کار قرار گیرد و از ظرفیت های کشوری، اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله محامی بر فراهم شدن زمینه حضور روحانیون و مبلغان دینی در مدارس

تاکید آیت الله محامی بر فراهم شدن زمینه حضور روحانیون و مبلغان دینی در مدارس