مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 08:172022-01-27سياسي

اقدام مستقیم برای حل مشکلات از مهم ترین اهداف سفرهای استانی است


یکی از اهداف سفرهای استانی این است که ما بتوانیم با مردم و مسئولان هر استان بالمباشره تماس داشته و مطالب آن ها را بشنویم و مستقیما در حل مشکلات اقدام کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس قوه قضاییه گفت: یکی از اهداف سفرهای استانی این است که ما بتوانیم با مردم و مسئولان هر استان بالمباشره تماس داشته و مطالب آن ها را بشنویم و مستقیما در حل مشکلات اقدام کنیم.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صبح امروز، هفتم بهمن ماه، در سفر خود به مشهد مقدس به عنوان پنجمین مقصد سفر کاری، در بدو ورود به ورودگاه هاشمی نژاد اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که توانستیم در پایتخت معنوی خودمان به پابوس امام رضا(ع) برسیم.

امیدوارم به برکت الطاف این امام رئوف بتوانیم در رسیدگی به وظیفه خودمان که خدمت به مردم، کشور و نظام اسلامی است، توفیق پیدا کنیم.

وی افزود: معمولا سفرهایی که ما در این سال های اخیر انجام می دادیم، یک روزه بود اما به دلیل اهمیت خراسان رضوی و مشهد این سفر طی 2 روز انجام خواهد شد.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه از دیگر اهداف این سفرها بررسی وضعیت دستگاه قضایی هر استان است، ادامه داد: ما در این سفرها می خواهیم مسائل را از نزدیک ببینیم و در رفع بعضی از مشکلاتی که در خصوص دستگاه قضایی استان ها وجود دارد، اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام مستقیم برای حل مشکلات از مهم ترین اهداف سفرهای استانی است

اقدام مستقیم برای حل مشکلات از مهم ترین اهداف سفرهای استانی است