مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 04:272022-01-27پزشكي

درمان یکی از بیماری های دردناک پا با تزریق چربی


محققان دانشگاه پیتسبرگ روش جدیدی را برای درمان بیماری دردناک پا به نام التهاب غلاف کف پا (plantar fasciitis) توسعه داده اند.

- محققان "دانشگاه پیتسبرگ" روش جدیدی را برای درمان بیماری دردناک پا به نام "التهاب غلاف کف پا"(plantar fasciitis) توسعه داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اس تی دی، روش جدید محققان بدین گونه است که طی آن چربی خود بیمار به صورت شبکه ای از طریق ده ها تزریق کوچک به پا تزریق می شود.

به گفته محققان دانشکده پزشکی دانشگاه پیتسبرگ، روش جدیدی که طی آن چربی خود بیمار را به کف پای او پیوند می زنند، می تواند برای کسانی که از یک بیماری شایع و دردناک به نام التهاب غلاف کف پا (plantar fasciitis) رنج می برند، مفید باشد.

دکتر جفری گوسنوف (Jeffrey Gusenoff) جراح پلاستیک دانشگاه پیتسبرگ گفت: ما این روش را برای استفاده از خواص بازسازی کننده چربی توسعه دادیم.

در این مطالعه اثبات مفهومی، ما نشان دادیم که تزریق چربی به پا، درد پاشنه پا را کاهش می دهد، به بیماران کمک می کند تا بتوانند مجدد به فعالیت های روزمره و ورزش خود بپردازند و در کل کیفیت زندگی آنها را افزایش می دهد.

التهاب غلاف کف پا یکی از شایع ترین علل درد پاشنه پا است که حدود دو میلیون نفر در ایالات متحده از آن رنج می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان یکی از بیماری های دردناک پا با تزریق چربی

درمان یکی از بیماری های دردناک پا با تزریق چربی