مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 04:022022-01-27پزشكي

ماجرای تخلف مالی بیمارستان ها/پول دارو و تجهیزات پزشکی کجا خرج شد


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در ارتباط با گزارش دیوان محاسبات استان تهران از تخلفات مالی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی بیمارستان های دانشگاهی توضیحاتی ارائه داد.

- ، زهرا شیخی، از بررسی گزارش دیوان محاسبات استان تهران در مورد نحوه هزینه کرد بودجه 1400 در بخش دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: بر اساس این گزارش بیمارستان ها و دانشگاه های استان تهران موظف بودند حساب جداگانه ای برای نحوه هزینه کرد در بحث دارو، تجهیزات پزشکی و بیمه ای در نظر بگیرند اما متأسفانه به این مهم توجهی نشد و در حال حاضر نمی توانند رسیدگی کنند که آیا هزینه کردها به درستی انجام شده یا خیر؛ در واقع تخلف بیمارستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی در این رابطه محرز است.

وی افزود: از سویی شرکت های پخش و داروخانه ها انتقاد دارند که مطالبات آنها داده نمی شود و نگران هستند که با توجه به مشکلات اعتباری و مالی نتوانند داروی مورد نیاز را تأمین کنند که در این رابطه بخش دولتی آسیب زیادی خواهد دید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم یادآور شد: شرکت های پخش دارویی گزارشی را ارائه و مطرح شد که بر اساس مصوبات مجلس طی دو سال گذشته خیالمان راحت بود که با مصوبات جدید مجلس مشکلاتمان حل و مطالباتمان پرداخت و با نظارت مجلس هزینه کردها مشخص و رسیدگی به آن آسان تر خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تخلف مالی بیمارستان ها/پول دارو و تجهیزات پزشکی کجا خرج شد

ماجرای تخلف مالی بیمارستان ها/پول دارو و تجهیزات پزشکی کجا خرج شد