مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 01:122022-01-26بين الملل

رایزنی مشاوران امنیتی واشنگتن و تل آویو درباره ایران


مشاوران امنیتی سران آمریکا و رژیم صهیونیستی طی جلسه ای ویدئوکنفرانسی، ضمن صحبت درباره تقویت روابط امنیتی بین تل آویو-واشنگتن، درباره ایران و لزوم متوقف کردن برنامه هسته ای این کشور رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جِیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید شامگاه چهارشنبه با ایال هولاتا مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از طریق ویدئوکنفرانس، دیدار و گفتگو کرد.

کاخ سفید طی نیز طی مطلبی در این باره، نوشت که برگزاری این نشست از این جهت اهمیت دارد که تمرکز کاخ سفید بیشتر روی اوکراین متمرکز شده و مذاکرات با ایران هم اولویت بالایی دارد و همزمان دولت جو بایدن معتقد است که باید زمان بیشتری را برای مشورت با تل آویو اختصاص دهد.

آکسیوس به نقل از مقام های آمریکایی و صهیونیستی نوشت که رایزنی ها در این نشست مجازی، شامل بحث در مورد وضعیت مذاکرات وین و استراتژی پیشروی بود.

با این حال، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی هنوز به سوالات درباره این نشست پاسخ نداده است.

بر اساس این گزارش، مقام های ارشد اسراییلی همچنین به آکسیوس گفتند: حتی پس از مذاکرات امروز، آنها همچنان نگران هستند که بحران اوکراین توجه بین المللی را از بحران هسته ای ایران دور کند و همکاری آمریکا و روسیه در این موضوع را سخت تر نماید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مشاوران امنیتی واشنگتن و تل آویو درباره ایران

رایزنی مشاوران امنیتی واشنگتن و تل آویو درباره ایران