موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 00:022022-01-26ورزشي

شرایط تیم ملی مطلوبست/امیری الگوست


مهاجم سابق برق شیراز اعتقاد دارد که با وجود افت کیفیت فنی لیگ برتر، تیم ملی ایران شرایط مطلوبی را تجربه می کند.

- فرید عابدی در خصوص تیم ملی و مربی کرواتش به ایسنا گفت : به رغم مخالفت هایی که از همان ابتدا با آقای اسکوچیچ می شد، اما من با توجه به تجربه خوبی که فوتبال ایران از مربیان کروات دارد، به ایشان هم امیدوار بودم.

اورگفت: خوشبختانه اعتماد فدراسیون به ایشان جواب داد و توانستیم بازی های زیادی را پیروز شویم.

قطعا هنوز به آن درجه ای نرسیدیم که از لحاظ تاکتیک پذیری مثل کره و ژاپن حرف اول را بزنیم اما آرام آرام در حال نزدیک شدن به شرایط خوب هستیم.

عابدی افزود: کاری که برانکو در تیم پرسپولیس انجام داد، آن نظم و دیسیپلینی که به وجود آورد و باعث شد چند سال این تیم در اوج بماند، می تواند در تیم ملی هم با حضور آقای اسکوچیچ اتفاق بیفتد.

فعلا از نظر مدیریتی و روانشناسی، ایشان خوب عمل کرده، تقریبا صعود ما قطعی شده و حالا فقط بحث بر سر هر چه مقتدرانه صعود کردن است! بازیکن فیروزآبادی سابق برق شیراز، در خصوص افت کیفیت مسابقات لیگ برتر نیز گفت: افت کیفیت لیگ برتر در وهله اول به خاطر کروناست که جلوی ورود تماشاگران به استادیوم ها را گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تیم ملی مطلوبست/امیری الگوست

شرایط تیم ملی مطلوبست/امیری الگوست