مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:322022-01-26سياسي

صدور دستور ویژه برای رسیدگی به تخریب غیرقانونی درب منزل خانواده کرمانی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رسیدگی به موضوع و دستور فوری در خصوص تخلف مامورین در تخریب منزل خانواده کرمانی و تعقیب و بازداشت مامور متخلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در خصوص پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تخریب درب منزل یک خانواده کرمانی افزود: هیچ کدام از مقامات قضایی در زمان اجرای حکم حقوقی در صحنه این ماجرا حضور نداشتند و مطالب عنوان شده در خصوص حضور دادستان و نمایندگان دادستان در این صحنه، خلاف واقع است.

وی با اشاره به این مطلب که اجرای حکم از سوی محاکم حقوقی صادر و ارتباطی به دادسرا ندارد، ادامه داد: اجرای این حکم نیز توسط محاکم حقوقی صورت گرفته است.

مدعی العموم در استان کرمان تصریح کرد: با توجه به تخریب صورت گرفته و ایجاد رعب و هراس برای اعضای این خانواده به ویژه کودکان ساکن در این منزل مسکونی، بلافاصله پس از اطلاع در این خصوص به عنوان مدعی العموم به عنوان حافظ امنیت و آسایش مردم و اموال آنان دستورات لازم صادر و پرونده تشکیل و مامور اجرای احکام متخلف بازداشت شد.

سالاری ادامه داد: دادستانی کرمان حراست از امنیت عمومی و تامین آرامش مردم را از اولویت های خود می داند و با هر فردی که این امنیت را مخدوش کند، وفق مقررات با او برخورد خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور ویژه برای رسیدگی به تخریب غیرقانونی درب منزل خانواده کرمانی

صدور دستور ویژه برای رسیدگی به تخریب غیرقانونی درب منزل خانواده کرمانی