مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:172022-01-26حوادث

درگیری پلیس با جویندگان طلا!


اعضای یک باند تبهکاری که با اجاره سوییت در مشهد، فقط به طلاهای منازل مردم دستبرد می زدند در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به دام افتادند که یکی از آنان با شلیک گلوله مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته با تشریح تبهکاری های اعضای این باند به خراسان گفت: از ابتدای امسال، بررسی تخصصی محتویات پرونده های سرقت از منازل نشان می داد که گروه تبهکاران تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی، دوباره وارد مشهد شده اند و با شیوه دیلم زنی طلاهای مردم را سرقت می کنند.

بنابراین پیگیری جدی این پرونده ها با تاکید سردار سرتیپ محمد کاظم تقوی (سکاندار امنیت خراسان رضوی) به گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی سپرده شد تا ردیابی های اطلاعاتی درباره فعالیت های مجرمانه اعضای این باند، آغاز شود.

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود: رصدهای کارشناسی بیانگر آن بود که سارقان از استان لرستان به مشهد می آیند و در ساعات آغازین شب با پرسه زنی در خیابان های منطقه آزادشهر و شهرک غرب چشم به پنجره واحدهای آپارتمانی می دوزند و در صورتی که لامپ برق روشن نشود، نقشه سرقت را اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری پلیس با جویندگان طلا!

درگیری پلیس با جویندگان طلا!