مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:422022-01-26اقتصادي

مقدمات استقرار واحدهای تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلماس فراهم می شود


با طی مراحل مقدماتی و استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری، واحدهای تولیدی می توانند در منطقه ویژه اقتصادی سلماس مستقر شوند.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: با طی مراحل مقدماتی و استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری، واحدهای تولیدی می توانند در منطقه ویژه اقتصادی سلماس مستقر شوند.

محمدصادق معتمدیان امروز 6 بهمن در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سلماس با اشاره به ظرفیت های منطقه تصریح کرد: دو راهکار اعطای تسهیلات بلاعوض و دعوت از شرکت های بزرگ نظیر ایمیدرو برای تامین زیرساخت های لازم جهت حضور بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی سلماس را پیگیر هستیم.

وی افزود: امید داریم تا با تامین زیرساخت های لازم شاهد حضور بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری و فعال سازی این منطقه باشیم.

وی بیان کرد: برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران متقاضی، نیازمند ساخت ساختمان گمرک و منطقه ویژه اقتصادی هستیم که این امر نیز به اختصاص اعتبار نیاز دارد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: با همراهی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، این منطقه ویژه آماده حضور سرمایه گذاران شود.

معتمدیان افزود: منطقه ویژه اقتصادی سلماس علاوه بر واقع شدن در آذربایجان غربی تنها استان هم مرز با سه کشور و نیز شاهراه ارتباطی ایران به اروپا و مزیت های قانونی سرمایه گذاری، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات استقرار واحدهای تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلماس فراهم می شود

مقدمات استقرار واحدهای تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلماس فراهم می شود