مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-26سياسي

10 اتاق کودک و مادر به ایستگاه های مترو اضافه می شود


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در مراسم رونمایی از واگن مخصوص بانوان و کودکان از اضافه شدن 10 اتاق کودک و مادر به ایستگاه های مترو در آینده خبر داد.

- ، مراسم رونمایی از واگن مخصوص بانوان و کودکان با طراحی جدید امروز مورخ ششم بهمن ماه با حضور فاطمه قاسم پور رییس فراکسیون زنان خانواده نماینده مجلس شورای اسلامی، سمیه رفیعی نماینده مجلس شورای اسلامی، مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران و مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه برگزار شد.

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه طی این مراسم و به منظور جلوگیری از ورود برخی از آقایان به واگن بانوان و همچنین دست فروشان و متکدیان مرد، از واگن مخصوص بانوان و کودکان با فضای بصری متفاوت، رونمایی کرد.

شایسته در آغاز این مراسم بیان کرد: بانوان شهر تهران به مترو اعتماد دارند و عبور مرورشان از طریق شبکه مترو انجام می شود و قصد داریم که در دوره جدید تغییر رویکردی در این حوزه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه اتاق مادر و کودک در گذشته وجود داشته اما به تعطیلی کشانده شده است، افزود: در حال حاضر 12 اتاق کودک و مادر در شبکه مترو وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 اتاق کودک و مادر به ایستگاه های مترو اضافه می شود

10 اتاق کودک و مادر به ایستگاه های مترو اضافه می شود