مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:272022-01-26سياسي

دو ابر ترانسفورماتور 410 MVA در زنجان رونمایی می شود


مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: اکنون در خط تولید دو دستگاه ابر ترانسفورماتور 410 MVA به سفارش گروه مپنا در مجموعه ایران ترانسفو طراحی و ساخته شده است که به زودی رونمایی خواهد شد.

- بهزاد ظهیری ظهر امروز (6 بهمن ماه) در مراسم تحویل بزرگ ترین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکترونیکی EAF با توان 55MVA، افزود: این ترانسفورماتور توسط شرکت صنعتی ایران ترانسفو در کم ترین زمان و با قیمت حداقل 50 درصدی نسبت به مشابه خارجی طراحی، تولید و تحویل مجتمع صنعتی اسفراین شد.

وی ضمن قدردانی از مدیریت مجتمع صنعتی اسفراین برای اعتماد به توانمندی و تولید داخل، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اتکا به توانمندی های داخلی و تقویت بسترهای تولید برای توسعه همه جانبه کشور، اظهار کرد: سربازان ایران ترانسفو قادر به طراحی و تولید انواع راکتور و ترانسفورماتورها هستند که این مهم یک افتخار ملی محسوب می شود.

این مسئول با تاکید بر مطابقت این ترانسفورماتور با استانداردهای روز دنیا، یادآور شد: حمایت از تولید داخلی علی الخصوص در حوزه صنعت استراتژیک برق و شرکت ایران ترانسفو، با لغو کامل واردات و ممانعت از ورود انواع مختلف ترانسفورماتورو رآکتور به کشور امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ابر ترانسفورماتور 410 MVA در زنجان رونمایی می شود

دو ابر ترانسفورماتور 410 MVA در زنجان رونمایی می شود