مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-26اقتصادي

گزارشی از آلودگی آب در همدان نداشتیم/ نمونه برداری روزانه از سلامت آب


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: هیچ گزارشی از آلودگی آب در همدان نداشتیم ضمن اینکه روزانه نمونه برداری سلامت آب انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، طی روز گذشته یکی از اهالی دره مرادبیک همدان از آلودگی آب این منطقه گزارش داده بود که خبرگزاری فارس موضوع را پیگیری کرد.

در همین راستا معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار کرد: دلیل این گزارش های کذب و بی اساس را نمی دانم زیرا هفته قبل جلسه ای با شورا و مرکز بهداشت دره مرادبیک داشتیم که هیچکدام گزارشی از آلودگی آب ندادند.

حمیدرضا نیکداد با بیان اینکه منبع اصلی گزارش آلودگی آب مرکز بهداشت است گفت: نمونه گیری آب به صورت منظم توسط پرسنل آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب انجام می شود و تاکنون موضوع خاصی نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه در کدورت و تغییر رنگ آب همواره عوامل مختلفی وجود دارد عنوان کرد: در آلودگی ممکن است تاسیسات مشترک قدیمی و فرسوده باشد یا عامل کدورت آب شکستگی در شبکه آب مشترک باشد یا اینکه شیر آب مشترک یک روز کامل باز نشده باشد، در غیر این صورت گزارشی از آلودگی نداریم.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: در شکستگی لوله های آب و فاضلاب ممکن است تغییر رنگ باشد زیرا در اثر شکستگی و مکش معکوس ممکن است گِل و ضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از آلودگی آب در همدان نداشتیم/ نمونه برداری روزانه از سلامت آب

گزارشی از آلودگی آب در همدان نداشتیم/ نمونه برداری روزانه از سلامت آب