مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-26سياسي

دانشگاهیان نقش مهمی در تبیین جذاب معارف دفاع مقدس دارند


جانشین سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار، با بیان اینکه دانشگاهیان و فرهنگیان نقش مهمی در تبیین جذاب و هنرمندانه معارف دفاع مقدس برای نسل جوان دارند، - ایسنا/گیلان جانشین سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار، با بیان اینکه دانشگاهیان و فرهنگیان نقش مهمی در تبیین جذاب و هنرمندانه معارف دفاع مقدس برای نسل جوان دارند، عنوان کرد: اگر می خواهیم در آینده عزت و اقتدار داشته باشیم، باید از دفاع مقدس الگو بگیریم.

سرهنگ حسن حبیبی در دومین همایش ملی آسیب شناسی ادبیات پایداری که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، دوران دفاع مقدس را یکی از مقاطع حساس و مهم انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: بررسی علل و زمینه های بروز جنگ نابرابر هشت ساله ضرورت دارد.

وی صدام را شخصیتی جاه طلب و قدرت طلب دانست که سودای رهبری جهان عرب را داشت و افزود: زمانی که صدام به ایران حمله کرد، مدت زمان زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشه بود و وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور انسجام نداشت و بدنه ارتش از هم پاشیده بود و سپاه به عنوان یک نهاد مولود انقلاب نوپا بود و آمادگی جنگ نظامی را نداشت.

جانشین سپاه قدس استان گیلان در بسیج اقشار، با اشاره به اهتمام امام خمینی(ره) نسبت به احیای حاکمیت اسلام با بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: امام راحل از همان نخستین روزهای پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان نقش مهمی در تبیین جذاب معارف دفاع مقدس دارند

دانشگاهیان نقش مهمی در تبیین جذاب معارف دفاع مقدس دارند