مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:172022-01-26اقتصادي

افتتاح و یا کلنگ زنی آبرسانی به 287 روستای کرمانشاه طی دهه فجر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: طی دهه مبارک فجر طرح آبرسانی به 287 روستا با اعتبار 273 میلیارد تومان در این استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

- ، علیرضا کاکاوند بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به پروژه های آبرسانی استان کرمانشاه، اظهار کرد: طی دهه مبارک فجر سال جاری طرح آبرسانی به 122 روستا با اعتبار 93 میلیارد تومان افتتاح و 165 روستا با اعتبار 180 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به اشتغال زایی 345 نفر به صورت مستقیم و 94 نفر به صورت غیر مستقیم، افزود: با بهره برداری از این طرح ها جمعیتی بالغ بر 76 هزار نفر از آب شُرب پایدار بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه طی سال جاری 770 میلیارد تومان اعتبار به حوزه آب روستایی اختصاص یافته است، تصریح کرد: طرح های کلنگ زنی آبرسانی روستایی این استان تا پایان خرداد سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

کاکاوند با اشاره به مشکلات عمده کرمانشاه در حوزه آب و فاضلاب خصوصاً در حوزه آب روستایی، گفت: 460 روستا با جمعیت بالغ بر 70 هزار نفر در این استان طی تابستان گذشته با تنش آبی مواجه بودند که با اجرای برنامه های آبرسانی و بکارگیری اعتبارات از محل اعتبارات استانی، ملی، محرومیت زدایی و نیز بکار گیری ظرفیت خیرین این تنش با کمترین مشکل پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و یا کلنگ زنی آبرسانی به 287 روستای کرمانشاه طی دهه فجر

افتتاح و یا کلنگ زنی آبرسانی به 287 روستای کرمانشاه طی دهه فجر