مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-26حوادث

100 هزار لیتر گازوییل قاچاق در قزوین کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی سوخت گازوییل، در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان البرز و فروش آن به صورت قاچاق، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران برای بررسی بیشتر، با هماهنگی مراجع قضایی به محل اعزام شده و در بازرسی، 100 هزار لیتر گازوییل قاچاق را که فاقد هرگونه مجوز قانونی از شرکت نفت بود کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قزوین ادامه داد: در این عملیات، رانندگان 2 کامیون که در حال بارگیری گازوییل به مخزن جاساز خودرو بودند، دستگیر شده و خودرو آنها توقیف گردید.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان 25 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: محموله سوخت با تشکیل پرونده به عوامل شرکت نفت تحویل و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف 28 ماینر قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در استان قزوین سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در یکی از گلخانه های اطراف شهر قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار لیتر گازوییل قاچاق در قزوین کشف شد

100 هزار لیتر گازوییل قاچاق در قزوین کشف شد