مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:522022-01-26ورزشي

اجرای 300 برنامه به مناسبت دهه فجر در شهریار


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) شهریار از برگزاری 300 برنامه در 35 محور به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ فیاض اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) شهرستان شهریار در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران در راستای مطالبه گری در کنار برخی ناملایمات در مسیر خدمت با عشق و علاقه خدمت کرده و نیازهای و مشکلات مردم را با مدیریت و نظم بخشی به مسوولان منتقل می کند و با رصد چالش ها و معضلات از جمله اجتماعی و عمرانی آن را به مسوولان گوشزد می کنند و پیگیر حل شدن آن هستند.

  وی گفت: حضرت زهرا(س) الگوی نمونه در زندگی هستند و آسیب های اجتماعی ناشی از کمبودهای سبک زندگی درست بوده و اگر بتوانیم از سیره زندگی حضرت(س) به عنوان الگوی نمونه جهانی در زندگی بهره ببریم و آن را میان نوجوانان و جوانان معرفی کنیم، میتوانیم جامعه سالم و موفق داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) شهریار با اشاره به برنامه های اجرایی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره)، افزود: برگزاری نشست هایی با موضوع سبک زندگی فاطمی، برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران، برگزاری  نشست های بصیرتی با موضوع افول قدرت آمریکا، برگزاری نشست ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 300 برنامه به مناسبت دهه فجر در شهریار

اجرای 300 برنامه به مناسبت دهه فجر در شهریار