مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:472022-01-26بين الملل

تراژدی کرونا در آمریکا؛ بیش از 2100 قربانی در هر روز


میانگین شمار قربانیان روزانه کرونا در آمریکا به 2191 نفر رسیده که بیشترین تعداد در حدود یک سال گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرگ و میرهای ناشی از کرونا در ایالات متحده به بالاترین سطح از اوایل سال 2021 رسید.

داده های دانشگاه جانز هاپکینز بر اساس میانگین هفت روزه مرگ ومیرهای تازه گزارش شده کرونا تا دوشنبه، 2191 قربانی در روز را نشان می دهد که حدود 1000 مورد نسبت به شمار مرگ ومیرهای روزانه دو ماه پیش، قبل از شناسایی اُمیکرون افزایش یافته است.

اپیدمیولوژیست ها می گویند در حالی که شواهد در حال بروز نشان می دهد که سویه جدید کمتر احتمال دارد افرادی را که آلوده می کند بکشد، از انجا که این نوع با سرعتی قابل توجه گسترش می یابد، موارد بی شمار ابتلا می تواند هر عامل کاهنده ای را تحت تأثیر قرار دهد.

رابرت اندرسون رییس شعبه آمار مرگ و میر در مرکز ملی آمار بهداشت که بخشی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آمریکاست، در این خصوص گفت بیماری ناشی از اُمیکرون می تواند کمتر کشنده باشد، اما از آنجا که مسری تر است و افراد زیادی را درگیر می کند، احتمال مرگ و میر زیادی وجود دارد.

به نوشته روزنامه وال استریت ژرنال ، ایالات متحده حدود یک سال پیش، قبل از اینکه واکسن ها به طور گسترده در دسترس باشند، بیشترین تعداد مرگ و میر را در دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی کرونا در آمریکا؛ بیش از 2100 قربانی در هر روز

تراژدی کرونا در آمریکا؛ بیش از 2100 قربانی در هر روز