مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:472022-01-26اقتصادي

کاهش مصرف گاز در بخش خانگی در 24 ساعت گذشته/ گازرسانی به نیروگاه ها افزایش یافت


در 24 ساعت گذشته 775 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در کشور مصرف شده و با عبور از موج سرما در کشور و کاهش مصرف گاز در بخش خانگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، محمدرضا جولایی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به میزان مصرف گاز در کشور گفت: مصرف گاز طبیعی در 24 ساعت گذشته در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده 612 میلیون مترمکعب، صنایع عمده 80 میلیون مترمکعب و نیروگاه ها نیز 83 میلیون مترمکعب بوده است.

جولایی گفت: در 24 ساعت گذشته 775 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در کشور مصرف شده و با عبور از موج سرما در کشور و کاهش مصرف گاز در بخش خانگی، گازرسانی به نیروگاه ها نسبت به روز گذشته 28 میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مقدار گاز مصرفی بخش خانگی نسبت به زمان مشابه پارسال بیش از 6 درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: البته این کاهش مصرف پایدار نیست و گاز تخصیص داده شده به نیروگاه ها نسبت به زمان مشابه پارسال کاهش 14 درصدی و گازرسانی به صنایع عمده کاهش 12 درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طبق اعلام جواد اوجی، وزیر نفت مصرف گاز طبیعی در دوم بهمن ماه رکوردی تازه ثبت کرد و به 692 میلیون مترمکعب گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده رسید که با تلاش کارکنان صنعت نفت شبکه گاز پایدار است، اما استمرار این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مصرف گاز در بخش خانگی در 24 ساعت گذشته/ گازرسانی به نیروگاه ها افزایش یافت

کاهش مصرف گاز در بخش خانگی در 24 ساعت گذشته/ گازرسانی به نیروگاه ها افزایش یافت