مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-26بين الملل

لبنان اواخر ماه جاری به طرح اعتمادسازی کویت پاسخ می دهد


رییس جمهور لبنان با اشاره به اینکه کشورش اواخر ماه جاری به طرح پیشنهادی کویت برای اعتمادسازی با کشورهای عربی پاسخ می دهد، بر آمادگی بیروت برای از سرگیری مذاکرات ترسیم مرزها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری النشره، میشل عون رییس جمهور لبنان در دیدار صبح امروز با جوانا رونیسکا هماهنگ کننده سازمان ملل در لبنان در کاخ بعبدا حمله به نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفیل) را محکوم و بر آغاز تحقیقات درباره این حادثه که در شهرک مرزی رامیه و اوایل ماه میلادی جاری اتفاق افتاد، تأکید کرد و همکاری بین ارتش لبنان با نیروهای یونیفیل را برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه ضروری دانست.

دو طرف در این دیدار درباره تازه ترین تحولات سیاسی لبنان بحث و تبادل نظر کردند و میشل عون بر آمادگی کشورش برای از سرگیری مذاکرات غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی با هدف ترسیم مرزهای دریایی لبنان به طوری که حافظ حقوق بین المللی و حاکمیت این کشور باشد، تأکید کرد.

این در حالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی نیز امروز اعلام کردند مذاکرات ترسیم مرزی با لبنان از هفته آینده از سرگرفته می شود.

رییس جمهور لبنان همچنین بر پایبندی به برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد مقرر یعنی ماه مه آینده تأکید کرد و افزود: بیروت از طرح پیشنهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان اواخر ماه جاری به طرح اعتمادسازی کویت پاسخ می دهد

لبنان اواخر ماه جاری به طرح اعتمادسازی کویت پاسخ می دهد