مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-26دانش

هدف گذاری ساخت سالانه 6 تا 10 هزار خوابگاه متأهلی در دانشگاه های علوم پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست مجمع دبیران شورا های صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی کشور امروز چهارشنبه 6 بهمن ماه در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم .

- مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت از هدف گذاری ساخت سالانه بین 6 تا 10 هزار خوابگاه متأهلی در دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت: در حال حاضر 34 هزار دانشجوی علوم پزشکی متأهل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست مجمع دبیران شورا های صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی کشور امروز چهارشنبه 6 بهمن ماه در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز به کار کرد.

حمیدرضا اشراقی مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت، اظهار داشت: شما به عنوان قشر نخبه در کشور شناخته می شوید، قشری که در تمام مراحل دوران ارزشمند انقلاب اسلامی به خوبی درخشیدید و اگر در مقطعی از زمان کلمه ای تحت عنوان شهدای حرم باعث افتخار و سربلندی ما شد و در راس همه این عزیزان شهید سلیمانی عزیز این مفهوم را تبیین کرد، امروز مفهومی در ادبیات محاوره ما با عنوان شهدای مدافع سلامت به دنبال مجاهدت های شما ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری ساخت سالانه 6 تا 10 هزار خوابگاه متأهلی در دانشگاه های علوم پزشکی

هدف گذاری ساخت سالانه 6 تا 10 هزار خوابگاه متأهلی در دانشگاه های علوم پزشکی