مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-26فرهنگي

«شهروز ملک آرایی» تجلیل می شود/ پاسداشت دوبلور کاپیتان لینچ در شبکه مستند


آیین پاسداشت شهروز ملک آرایی بازیگر تئاتر، گوینده دوبلاژ و خواننده ایرانی و رونمایی از مستند «ملک شهروز» 9 بهمن برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ملک شهروز   مستند پرتره شهروز ملک آرایی از تولیدات جدید شبکه مستند سیما شنبه 9 بهمن ساعت 18 تا 20 با حضور مدیران شبکه مستند سیما و جمعی از هنرمندان عرصه دوبله و دوستداران فرهنگ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود.

این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی در 52 دقیقه به جنبه های مختلفی از زندگی کاری استاد ملک آرایی  می پردازد.

توکلی درباره این مستند گفت: ملک شهروز پرتره استاد شهروز ملک آرایی سال 99 کلید زده و اردیبهشت سال 1400 آماده پخش شد، اما چون  با مدیران شبکه درباره برگزاری مراسم پاسداشتی برای این هنرمند توافق داشتیم،  کار از تلویزیون پخش نشد.

او گفت: متاسفانه با توجه به همه گیزی کرونا و مسائلی مثل بسته بودن سالنها و .

شرایط برای برگزاری این مراسم و رونمایی از مستند ملک شهروز فراهم نبود،  قصد داشتیم مراسمی در شب تولد این استاد بزگوار برگزار کنیم که متاسفانه کسالت داشتند؛  در نهایت برنامه ما به روز شنبه 9 بهمن موکول شد.

این کارگردان ادامه داد: شهروز مُلک آرایی زادهٔ 1320 در ملایر  هنرمندی است که به تیپ سازی های فوق العاده اش در عالم دوبله شهره است و از نقش گویی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهروز ملک آرایی» تجلیل می شود/ پاسداشت دوبلور کاپیتان لینچ در شبکه مستند

«شهروز ملک آرایی» تجلیل می شود/ پاسداشت دوبلور کاپیتان لینچ در شبکه مستند