مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-26اجتماعي

نیمه غربی و جنوبی اصفهان منتظر برف و باران باشند/ گرد و خاک محلی در شرق استان


کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق صاف تا کمی ابری، از بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد و در نیمه غربی و جنوب بارش برف و باران پیش بینی می شود.

- آسیه آقایی، کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار طی امروز و فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از اواخر وقت امروز تا فردا بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق صاف تا کمی ابری، از بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد و در نیمه غربی و جنوب بارش برف و باران پیش بینی می شود.

آقایی بیان کرد: در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات اولیه روز تا اوایل وقت فردا ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: طی روز پنجشنبه بارش برف و باران در غرب و جنوب و احتمال کولاک برف و بارش با شدت کمتر در سایر مناطق ادامه خواهد داشت و در سطح استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق شرقی گرد و خاک محلی و طوفان لحظه ای نیز پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه غربی و جنوبی اصفهان منتظر برف و باران باشند/ گرد و خاک محلی در شرق استان

نیمه غربی و جنوبی اصفهان منتظر برف و باران باشند/ گرد و خاک محلی در شرق استان