مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-26سياسي

برنامه های کمیته قضاییه ستاد مرکزی دهه فجر تشریح شد


رییس امور فرهنگی قوه قضاییه در کمیته قضاییه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور نمایندگان و معاونان ستادی و سازمان های تابعه برگزار شد به تشریح برنامه های این کمیته پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی امور فرهنگی قوه­ قضاییه، حجت­ الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی اظهار داشت: از دستاوردهای این جلسه هماهنگی بین ظرفیت­ های بخش های مختلف قوه قضاییه است.

برخی از معاونت­ های ستادی یا دستگاه­ها سطح دایره گسترده ­تری در ارائه خدمات به شکل درون سازمانی دارند از این رو می­توانیم با برگزاری اینگونه جلسات مشترک، به جایگاهی بالاتر در ارائه کار مشترک و منسجم ­تر برسیم.

وی با اشاره به حجم وسیع خدمات قابل ارائه در دستگاه قضایی گفت: طبق آخرین آمار از راهکار سازمانی قوه قضاییه، بیش از هزاران نوع خدمت در دستگاه قضایی وجود دارد، که یکی از آنها ثبت 10 میلیون پرونده با حضور حداقل دو طرف دعواست، که این خدمت تنها توسط 60 هزار کارمند دستگاه قضایی ارائه می­ شود که زبان ما در وصف این اتفاق بزرگ گویا نیست و باید بتوانیم این بخش را که به حوزه ­های ارتباطی فرهنگی معطوف می­ شود را تقویت کنیم.

ابراهیمی با اشاره به تصویب برنامه­ های امور فرهنگی در سال 1401 گفت: برنامه­ های گسترده ­ای برای حوزه فرهنگی قوه قضاییه در نظر گرفته شده که از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کمیته قضاییه ستاد مرکزی دهه فجر تشریح شد

برنامه های کمیته قضاییه ستاد مرکزی دهه فجر تشریح شد