مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:522022-01-26اقتصادي

صادرات 438 میلیون دلاری طی 8 ماهه امسال از زنجان


رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های استان گفت: طی 8 ماه گذشته کسب 438 میلیون دلار از صادرات، سهم استان زنجان بوده است .

- علی یگانه فرد ظهر امروز (6 بهمن ماه) در جلسه تجاری با رایزنان ایران، هند، ترکیه و عراق با اشاره به اینکه عمده تعاملات استان با کشور ترکیه است، اظهار کرد: 85 شرکت فعال در استان زنجان ثبت شده است و با توجه به ظرفیت استان و پیشنهادات فعالان اقتصادی، امیدواریم با نقشه راهی که در نظر داریم، شاهد توسعه تجارت و جذب سرمایه گذار در استان باشیم.

وی با بیان اینکه اولویت های سرمایه گذاری در بخش صنایع برق و الکترونیک، نساجی، صنایع سلولزی، معدن و غذایی احصا شده است، تصریح کرد: آمادگی تولید محصولات مورد نیاز کشورهای همسایه را داریم.

صادرات به همراه توسعه تجارت خارجی و انجام معاملات توسط اتاق بازرگانی و اتاق های مشترک می تواند زمینه بیشتر همکاری را فراهم کند.

این فعال اقتصادی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای استان در حوزه استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان، افزود: در شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها ظرفیت زیادی وجود دارد و باید این توانمندی در نمایشگاه ها دیده شود اما متاسفانه تعامل و صادرات این حوزه کم است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 438 میلیون دلاری طی 8 ماهه امسال از زنجان

صادرات 438 میلیون دلاری طی 8 ماهه امسال از زنجان