مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-26حوادث

دستگیری 3 سارق سیم های برق به ارزش 40 میلیارد تومان در زرند


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زرند کرمان از دستگیری 3 سارق و اعتراف آنان به 17 فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی در این شهرستان با ایراد خسارت 400 میلیارد ریالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد محمدرضا همتی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم برق شبکه هوایی انتقال نیرو در این شهرستان که باعث ایراد خسارت 400 میلیاری شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار واحدهای انتظامی ،پلیس آگاهی و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و اعزام تیم های گشتی محسوس و نامحسوس به نقاط مختلف شهرستان،نهایتا،واحد گشت کلانتری 11 هنگام گشت زنی شبانه در یکی از روستاهای شهرستان، به یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل 3 نفر، مشکوک و آن را متوقف می کنند که در بازدید از خودرو وسایلی همچون سیم چین و دستکش مخصوص،چراغ قوه ،نردبان و لباس کار و برچسب تغییر شماره پلاک خودرو کشف شد.

وی بیان کرد: این متهمان پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با اسناد و مدارک موجود ، به 17 فقره سرقت سیم کابل شبکه های هوایی اعتراف کردند.

همتی با بیان اینکه یکی از این متهمان زن بوده و با دیگر متهمان به صورت باندی با 2 خودروی پژو و 3 نفر دیگر مکان های مورد نظر را شناسایی و شب ها اقدام به سرقت کابل های برق می کردند، از شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 سارق سیم های برق به ارزش 40 میلیارد تومان در زرند

دستگیری 3 سارق سیم های برق به ارزش 40 میلیارد تومان در زرند