مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-26اقتصادي

پشت میزنشینی در آذربایجان شرقی ممنوع شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: سازمان صمت استان در کنار صنعتگران است و پشت میز نشینی را تا رفع عملی تمام موانع پیش روی تولید ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان امروز در حاشیه بازدید از شهرک سلیمی در جمع صنعتگران، تحقق رفع عملی موانع تولید را در رئوس برنامه های صمت استان برشمرد.

وی، ضمن تاکید بر توانمندی های صنعتی تولیدکنندگان و صنعتگران این شهرک، اظهار کرد: بسیاری از نام آوران و صاحبان نشان های تجاری معتبر کشور در حوزه های مختلف اعم از صنایع شیرینی و شکلات و مواد غذایی، فولاد و بهداشتی، توسعه اقتصادی، رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار استان را موجب شده اند.

پرنیان با بیان اینکه سازمان صمت استان در کنار صنعتگران است و پشت میزنشینی را تا رفع عملی تمام موانع پیش روی تولید، ممنوع می داند، افزود: مسئولان و مدیران استانی قدردان تلاش جهادگران عرصه اقتصادی هستند و در ستاد تسهیل استان با احصاء مشکلات و چالش های صنعتگران، گام عملی برای حل و فصل مشکلات و رفع موانع برداشته می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بویژه شهید سلیمی و زنده یاد مهندس مقیمی، تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید تداوم بخش راه و اندیشه صنعتگران و مردان بزرگ عرصه تولید استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت میزنشینی در آذربایجان شرقی ممنوع شد

پشت میزنشینی در آذربایجان شرقی ممنوع شد